En kväll

När vi kom hem med Pontus igår fick han bestämma mat, så vi beställde från kajutan i holmsund. Efter maten började jag måla lite med kol, som jag har fått i julklapp för längesen. Nu har jag ritat hur mycket som helst, och det är jätteroligt! Jag har ritat av alla i vänner flera gånger och min lilla Ella. Till slut gick jag över till Jennifer (som vad med Lisa), där hela min familj också var. Vi kollade på tv och gick till mig, jag gjorde en design till Jennifer iiiigen. Sedan for vi till bron, för en galen gubbe skulle tydligen åka scoter (?) till finland. Jag vet inte vars han skulle starta, men han kom iaf inte ens till bron där vi stog, haha.

Nu ska jag snart till stan igen, jag har åkt in till Umeå varje dag den här veckan, haha. Men nu ska jag iallafall inte till sjukhuset. Jag vet fatiskt inte vad jag ska göra.. typ fara till maxi?


pontus igår när vi skulle hem.

Kommentarer
Postat av: vickan

kan du lägga ut nån bild på det som du målat :)

2008-07-12 @ 17:41:21
URL: http://pease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0