Film hyrning och katter

Igår kväll hyrde vi två filmer och satt och kollade på dom. Det var Wallander- pyramiden och humor från tv4. Wallander filmen var tråkig och himla långsam. Dessutom hade de bytt ut typ alla skådespelare? Humor filmen däremot var roligare, fast om Björn Gustavson skulle varit med skulle det varit ännu bättre. Han vad med på fodralet men inte i filmen!

När jag skulle gå och lägga mig (eller jag låg och läste med det är samma sak) då hörde jag två katter som satt mittemot varandra och skrik-mjauade! Det lät verkligen hur högt som helst. Jennifer, min kusin som bor mitt över gården hade också hört det, Haha.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, det var läskigt typ!

2008-07-10 @ 13:43:27
URL: http://tjeffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0