Så var man hemma igen

I Angsjön hände det inte så där jättemycket. Jag minns iallafall inte så mycket. Vi kollade på några filmer som vi hade hyrt med oss och bara tog det lugnt. På fredags kvällen kom det två små tjejer som också bor där på campingen till oss. Dom är syskon och jättesöta, enda tills dom började slåss. Haha, dom kallade varandra fula ord också, som stinkunge, haha, men dom är söta ändå. På lördagen skjutsade pappa mig till Olivia i vännäs, men det skriver jag mer om i ett annat inlägg.


En kväll for vi och fiskade på bryggan. Han i gipset är min brorsa, han skyddar sig mot myggen och knottarna (?).



Kommentarer
Postat av: Sussi & Tero

Hej Ida !

Kan det vara våra "gullungar" kanske ? hihihi

2008-10-14 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0