Ella och jobba

Ella är verkligen hur söt som helst, många har kommit fram och sagt det också. Man vill mest bara gosa och leka med henne hela tiden. Fast på nätterna är hon inte lika gullig, hon bara gnäller och gnäller. Jag skulle inte bli förvånad om grannarna ringde och klagade!

Idag på jobbet hände det inget speciellt men jag skurade golv och fick världens beröm för att jag gjorde det utan att någon sagt åt mig, haha. På radion hade dom ett program där man skulle ringa in när man visste vilken kändis som sa: "Stinkande katt, stinkade katt vad ger dom dig för mat? Stinkade katt, stinkade katt det är inte ditt fel" Jag tycker det var hur kul som helst, för det är ju Phoebe Buffay från mitt absoluta favorit progam vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0