Vännäs

I lördags åkte jag till Vännäs och Olivia som sagt. Jag kom dit ganska sent, vid middagstid, så vi gick nästan direkt ner till tivolit som var vid marknaden. Vi åkte två karuseller som såg roliga ut, men det var dom inte! Den ena gick bara runt, runt, man såg ingenting, bara kände att den gick runt. Den andra var alldeles för långsam. Det var desutom jättedyrt där, ett åk kostade 30kr! Vi blev less nästan direkt, då gick vi hem till henne och såg på Beck-den svaga länken.

tivolit





På lördagen gick vi ner till marknaden ganska tidigt, för Olivia skulle vara med i en pjäs, som var hur bra som helst! Jättemånga kom och kollade på den, det var jättekul! Vi gick omkring på marknaden och jag köpte en klänning och ett par örhängen. Sedan hämtade mamma och pappa upp mig när dom var påväg hem och nu sitter jag här.

Olivias gulliga katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0