Angsjön

Kom hem för ett tag sedan, men jag har varit fullt upptagen av att flytta över alla bilder, filmer och låtar till den andra datorn. Den här skoldatorn ska vi förmodligen lämna in någon gång i veckan, och jag vill inte att allt ska försvinna. Jag ska nog köpa skivor och bränna ut filmerna jag har på datorerna också, då vet man att man har kvar dom.

I Angsjön hade vi det bra, helt otroligt väder. Jag kände mig nästan som en kändis där, det var massor av frågvisa barn som började ställa frågor, och när jag sa att jag gick i cheerleading, halvskrev alla barn samtidigt: "Var du med i talang?!". Hahaha.

Här är två bilder, lekte lite med kameran bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0