En nyttig helg

Natten i tältet gick bra, enda tills vi vaknade. My fick hur ont som helst, så vi tog en promenad. Det blev tydligen bättre så vi satte oss och såg vi vänner vid 9-tiden. Båda somnade och vaknade av att mamma kom till tältet vid 12, hon sa att dom skulle fara till ansjön. Nu är jag ensam hemma. Vi handlade lite frysmat och andra nyttigheter (faktiskt!!) på ica. Det enda onyttiga var väl chokladpuddingen eller chokladmousse som vi trodde det hette.. haha.

Efter våran lilla handling gick jag till mormor för att äta middag. De hade grillat och gjort en jättegod middag, gissa om jag blev mätt? Sen kom dom med massa glass, shit. Jag kan ju säga att jag rullade hem! Nu väntar jag bara på att My ska äta middag klart.


Ser det inte gott ut?

Kommentarer
Postat av: My

hahaaha oj vad nyttigt ;)

2008-06-23 @ 20:56:03
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0