Ensam hemma på midsommar

Midsommar idag, känns inte speciellt alls. Den enda skillnaden är att jag är ensam hemma, familjen är på middag hos några, men jag skulle vara med My istället. Vädret var riktigt urkasst på morgonen, molnigt och regningt. Men nu har det blivit rikigt härligt väder, det är ju skönt det. My är hemma och äter midsommarmat nu, vet inte vad vi hittar på ikväll, blir väl vänner som vanligt? Sjukt underbart!

Familjen sticker iväg imorgon, till angsjön. Den här gången vill jag inte följa med, det är så tråkigt där. Jag stannar alltså hemma, med My. Vi hittar nog på något roligt. Eftersom att Jennifers familj är i stockholm, kan vi sno deras lyx-solstolar, hehe. Vi är kattvakt till deras gullikatt, så vi har deras nykel.


Egentligen är det en helt onödig bild, men ser ni det vita strecket vid trädet? Det är Jennifers flygplan! Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0