Härligt väder och minneskort på rymmen

Vilket härligt sommarlov vi har, solen har inte varit framme på hela lovet! Just nu haglar/spöregnar det, helt sjukt, det bara öser ner! Det är nästan roligt ju. Över till något annat. Igår var jag med Jennifer, sen kom en Lisa. Vi gjorde inte så mycket, såg lite vänner. Jag övertalade Jennifer att se vänner, och hon gillade det!

Något jobbigt är att mitt minneskort till kameran är borta. Det kan vara hos Jennifer, men jag vet inte. När jag lägger in bilder till datorn brukar jag bara stoppa in kortet, men nu när kortet är borta måste jag ta fram sladden! Därför blir det inga bilder, eller jag kan slänga in en bild från angsjön, då var det lite bättre väder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0