Helgen i Lycksele

Nu är vi tillbaka. Helgen i Lycksele var jätterolig, inte alls så långtråkig som jag hade förberett mig på. Det började med att jag åkte dit med Edits (Min valps mamma) ägare. Det gick bra, deras bil var härlig. När vi kom fram for vi till en match. På hela cupen var det typ fler norkar är svenskar. Hela vårat hotell var fullt med norkar, det enda man hörde var typ norska! Tur att ingen av dom pratade med mig någon gång, för jag hade inte fattat vad dom sa.. haha. Medans dom hade några matcher (tror jag) gick jag på dollar store, höjdpunkten! Det är underbart billigt ställe för er som inte vet, varför finns inte de i Umeå? Jag handlade iallfall lite saker där, kommer bilder! Det hände inte så där jättemycket på kvällen, de mest spännade var när jag hoppade ut genom fönstret för vi bodde på första våningen, haha. På natten fick jag sova på världens obekvämaste säng, det var bara en extra säng fast dom brukar ändå vara ganska sköna. Den som jag fick sova på var hur hård som helst, fast jag sov iallfall. På frukostbuffen dagen efter såg jag min svenska lärare! Hahah, först hörde jag någon prata med sitt barn och jag kände igen rösten och det visade sig vara min lärare. Min lillebror hade någon match under dagen, och vi åkte hem vid 3 tiden.


Hotellet var jättefint och så på utsidan, men i rummen kunde de vart lite bättre. Men det duger gott och väl, jag älskar att bara bo på hotell så, bättre än inget!


Hotellets baksida, finfint!


Det bästa, dollar store.


Helt onödig bild, men jag gillar molen, jag tycker att dom påminner om toy story.



Kommentarer
Postat av: My

coolt med kangas ;)

2008-06-29 @ 20:46:38
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0