Sola hela dagen

Idag har jag solat mest hela dagen, helt underbart, fast det syns inte. Haha, jag får jobba på det! När jag inte solade bakade jag, eftersom att mamma och pappa firar bröllopsdag, ville jag vara snäll och göra muffins. När jag inte bakade muffins, gjorde jag mat, tacos. Det var också för att fira deras bröllopsdag.


Det syns att sommar är här, då kommer fräknarna fram!



imorgon ska jag till skolan, vi lär väl inte ha så många lektioner, men det kan vara bra. Vi ska ha lite individuella samtal och mentorstid (?).  Den här sista veckan känns ganska onödig, varför inte bara ge oss sommarlov en vecka för tidigt, istället för att ha massa onödiga lektioner och samtal, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0