Dagens talang

Jag har märkt att jag inte skriver så mycket på bloggen nu för tiden, och när jag väl gör det handlar det om talang eller cheerleading. Men jag ska berätta lite om dagen iaf:

Idag var det ju genrep på idun, talang 2008. Vi gick igenom allt som kommer hända, hur vi ska springa in och ut osv. Vi fick också köra igenom programmet. De gjorde också intervjuer med oss, och sen med bara killarna, haha.

När vi satt där och väntade, snackade vi med en liten cool grabb, han var 10år och skulle dansa! Haha, han var shit söt och pratade värsta mycket med oss. Vi fick också se han dansa, duktig!! Sen var det en liten grabb på 12år, som ägde på att spela synt, han var hel grym! Det ska bli sjukt kul att kolla på programmet på TV sen, då man får se alla.

Vi gick och åt lunch på subway, det var otroligt gott. Jag testade till och med en ny macka (jag äter alltid samma!), den hette typ chicken terriaki (????).

Ja, det var väl det mesta som hände idag. Imorgon är det TV inspelning, och alla är sjukt taggade! Fast jag är rätt så nervös ;) Jag är jätterädd att dom kommer trycka på krysset, och sen får vi inte fortsätta, shit! Men det kommer säkert gå bra! De flesta som aldrig har sett cheerleading tycker att det är häftigt, hoppas de också gör det!


Synt-grabben och dans-grabben!
image319

Han dansade för oss
image320

image321

image322

image323

Evelyn och kemi byggde lite.
image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0