Farmor och byxor

Jag sitter hos jennifer med Edit nu, vi har haft fullt upp med allt simsande så jag har inte haft tid att blogga, och jag har inte heller haft internet, det kanske förklarar saken bättre.

Idag ska jag följa med farmor till droskan, vi ska äta tacobuffe. Jennifer ska också följa med, för vi ska sova över hos farmor efter det, sen i morgon ska vi gå på stan! Jag ska köpa massor av saker, och inte tänka på att jag kommer bli fattig!

Jag måste också berätta att jag har hittat mina cheerleader byxor, jag vet inte om ni vet att dom har varit borta, men det har dom! Och dom har varit hos My! Haha. Jag fattar inte hur dom kan vara så underbara, på SM ska jag LÄTT köpa minst två par till, om dom finns där iår igen vill säga.

Jag lär inte skriva så mycket nu i veckan, men man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0