Genrep inför talang 2008

Hela det här lovet har jag gått upp vid halv 7 tiden, eller tidigare. Det känns jäkligt bra, haha. Nu ska jag snart in till stan igen, för genrep inför talang 2008, det där kändes ovant. Man säger oftast genrep inför DM, haha. Imorgon är det ju TV-inspelning, shit vad roligt det ska bli! Åh, jag längtar tills det kommer på TV! Då får ni sitta och kolla på oss! :)

Idag måste alla föräldrar till oss i laget vara med och skriva under massa saker, så vi får vara med. Sen ska vi gå och äta lunch på stan!

Här är en bild från igår, när vi var på uttagningen till Talang.
image318


Jag har lagt in lite mer bilder i inlägget där nere "DM", ni kan ju kolla in där om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0