Inspelningsdagen- Talang

Nu är jag äntligen hemma efter en låång dag. Jag kan börja med att säga att vi inte får säger hur det gick i talang, men vi kämpade bra och satte allt. Det var då väldigt bra reklam för oss och så :)

Vi har tagit massor av söta bilder med alla blivande talanger. Det var väldigt många små barn som vi pratade med, jättesöta! Så fort jag har fått bilderna så åker dom raka vägen in här på bloggen. Snart kommer vårat bidrag in på hemsidag också hörde jag, så ni får väl kolla in där!

Ikväll klockan 22:15 kommer vi vara med på en intervju på tv4, men jag tror att det är lokalt, så ni som bor här i västerbotten kanske kan se det iallafall. De filmade oss när vi byggde lite och dansade osv, så, det blir roligt att se hur dom har hett ihop det! Haha.

Kommentarer
Postat av: My

du får ju inte berätta hur det gick...

2008-03-04 @ 23:37:14
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Ida

Det står ändå i gästboken..

2008-03-05 @ 09:13:14
URL: http://cheerleaderida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0