Lite bilder och tjockis

Nu har det varit en himla dålig uppdattering här, det är för att jag suttit och varit en ballong med My, haha. Vi har spelat sims i två dagar nu, fast vi har ju sovit också. Vi är så sjukt tjocka också, vi har ätit 3st Ben&Jerrys, chips och ännu mera chips, massa dricka och nötter, det är allt jag minns. Men vi var ju tvungna att gå lite också, så vi gick till brevlådan och postade en lapp från DM, haha jag är så snabb, vi fick den för en vecka sen. Det var den här lagkortsgrejen vi skickade in, längtar tills korten kommer! haha, då läggs dom upp här kan jag lova ;)

Jag har laddat in bilder på kameran så de kommer här:

Tog kort på Teven, det var från nyheterna när vi var med, haha.
image352
image354

Sen har jag fått mina piercingar från Modeaktuen som jag vann en gång, tror jag ska sätta in någon av dom nu!
image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0