Melodifestivalen och SIMS

Nu är det fredag igen, för er som inte visste det. Känns bra med helg, även fast jag förmodligen bara kommer sitta med sims hela helgen, sen ska jag ju se melodifestvalen såklart! Vem tror ni vinner?
 
Så här tror jag resultaten kommer bli:
1. Perelli
2. Amy
3. BWO
4. Linda
5. Rongedal
6. Sanna
7. Sibel
8. Christer
9. Frida

Egentligen är det bara helt vilda gissningar, vissa låtar kommer jag inte ens ihåg, haha. Men det är bara roligt att se hur många rätt man hade sen ;)



Nu ska jag springa över gården till Jennifer, där jag ska............ trumvirrvel........ SPELA SIMS SÅKLART!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tror också att Perrelli vinner(och hoppas också tror jag :-D) gå in och rösta på min sida vem du vill ska vinna :-)

2008-03-14 @ 18:04:37
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: My

GO RONGEDAL! ;)

2008-03-14 @ 19:17:05
Postat av: Hanna

Tror också att Charlotte vinner, även om ja inte gillar hennes låt. Tycker att dem som redan vunnit Melodifestivalen en gång kan backa undan och ge plats åt nya talanger, jävla Carola...

Aja ahah, jag ska ringa och rösta på Linda, bara för att hon e så förbannat bra ;D

Du har förresten glömt skriva dit Nordman :O

2008-03-15 @ 18:48:27
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0