Redovisning och MYYYYY

Nu har jag precis haft tyska redovisningen, den var faktiskt inte så farlig som jag hade trott. Fast jag sa fel, och blandade ihop allt. Men jag fick ändå VG+, så jag är rätt så nöjd iallfall! Nu är det bara Matte provet kvar idag, det känns typ bra. Hoppas bara det känns bra på själva provet också, jag vill verkligen gå VG!

Nu vill jag veta hur det går för My, det är för henne jag är nervös nu! Jag vill att hon ska komma hem, och jag vill ha LOV! Men snart så kommer de. Bara ca. 2 skoldagar kvar, eller 3, jag måste ju fara hit till skolan på torsdag för att jobba med någon uppgift som läraren ville att jag skulle skriva mer på. Men då kan ju jag och Mysan fara på stan eller något efter det, vi kanske kan fara till maxi och köpa Ben&Jerrys? Den här gången borde vi köpa 3st var! Hehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0