Sims lov och blött

Jag känner att jag inte skrivit på ganska länge nu, eller 1 dag. Nu sitter jag i skolan och vi har inte börjat, så jag kan ju lika gärna skriva några rader.

Igår satt jag och spelade sims hela kvällen, roligt liv, jag vet! Jag är helt beroende av sims nu, ibland får jag vissa perioder då jag spelar sims hela hela hela tiden, jag är nog i en sån period just nu. På påsklovet ska jag och Edit vara ensam hemma hela lovet, då blir det förmodligen en hel del sims med Mysan! Självklart ska vi ha Ben&jerrys då också.

Inatt drömde jag en dröm om att jag tog ett par skor, som inte läkte in vatten! (Igår var det sjukt blött här, och mina fötter badade i skorna hela dagen). Jag tog skorna idag, och jag är inte blöt! Haha jag tycker det var ganska roligt, även om det inte är blött ute idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0