Tjock kväll

Här kommer ett inlägg, som för första gången på flera dagar, som inte handlar om Talang 2008 eller cheerleading.

Idag har jag vart på stan, skulle in och fixa linsgejer, och bussarna gick konsigt så jag var tvungen att gå på stan. En ganska bra sak var att jag glömde "ta-ut-pengar-kortet" hemma (jag har glömt vad det heter), så jag kunde inte köpa något vilket var himla bra för min ekonomi! Det var tänkt att jag skulle till Maxi efter optikern, men jag ska åka upp med mamma och pappa ikväll dit. Jag och My ska köpa Ben&Jerrys där, hehe det är ju 3 för 125, man måste ju passa på! Ikväll ska jag och My vara grymt tjocka med Ben&Jerrys, chips, dricka och såklart, datorerna med sims 2. Det var nog ganska tur att jag fick gå på stan och röra mig lite, fast i slutet av veckan kommer jag väl ändå se ut som en ballong!

Nu ska jag gå och möta My, som är påväg hit. Oj, juste! Jag glömde säga att Edit också ska sova här ikväll, det är ju skit bra, för henne måste man gå ut med ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej, nu är det tävling igen hos mig - och den här gången väljer du själv vad du vill vinna! Hoppas du vill vara med! :-)

2008-03-06 @ 16:40:00
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: bollis

Hahahaha..., Alltså ni :]
Tv + dator + hund...
:D

2008-03-06 @ 19:12:38
Postat av: Anonym

Olivia.. du glömde + tjocka oss ;)

2008-03-08 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0