Gymnastik tävling

Jag for till gymnastik tävlingen iaf. När jag kom dit först var ingen från cheer där, så jag stog där några år och hoppades på att någon skulle dyka upp. Efter ett tag kom iallafall Evelyn och Linnea, så jag hängde på dom. Gymnastik tävlingen var ganska tråkig enligt mig, det kändes så enformigt. Alla gjorde precis likadant, förutom när de dansade då. Vi började lessna ganska fort, så vi cyklade ner till stan och åt glass. Det var roligt. Vädret var också hur bra som helst, iallafall innan tävlingen, så kjolen åkte på, riktigt härligt och somrigt. Nu är det dock inte lika fint väder..

Evelyn och Linnea, den första är på tävlingen och den andra på stan.


Igår började jag med ett godisförbud, men jag råkade bryta det idag. Jag tänkte inte på att smartisarna i McFlurryn var godis.. haha. Men imorgon ska jag börja igen, och då ska jag tänka på allt jag äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0