Gymnastiktävling och kultur natta

På lördag ska laget fara till gymnastiktävling. När vi tränar brukar några gymnaster träna i hallen bredvid, det är dom som ska ha tävlingen, så vi har fått fribiljetter. Jag är svin taggad, fast det börjar strax före 10 på morgonen, det är väl de negativa! Fast jag kan aldrig sova så jag går väl upp där vid 7 ändå, haha. Men det kommer bli roligt att kolla på dom, även fast jag kommer bli sjukt arg för att jag aldrig kan lära mig gymnastik, men i sommar, då jävlar!

Sen ska vi ha en uppvisning med cheerleadingen på kultur natta här i Umeå! Jag vet inte vilken tid eller plats, men det skriver jag när jag får reda på det, om nu någon har tänk komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0