Haglande och photoshop

När jag vaknade imorse kollade jag ut genom fönstret, och såg inte ett enda moln, och solen var framme. Jag blev överlycklig och tog på mig mina jeansshorts. Det var ganska kallt ute imorse, men jag tänkte att det kommer ändå bli varmare mitt på dagen. Men, tror ni det blev varmare? Nej, rätt. När vi gick till lunchen HAGLADE det till och med! Sommaren kommer aldrig komma hit, så jobbigt! Men det var ju tur att det inte snöade, för haglet försvann ju direkt.

Nu har vi svenska lektion, det är så tråkigt, så jag har suttit i photoshop, höhö. Den här har jag gjort:







Ikväll är det träning, jag taggar som fan! Naima ska få sin tungpiercing, wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0