Kulturnatta och ont i ryyyggen

Kulturnatta är nu över. Första gången vi körde gick det urkasst.. vi rev typ allt och det sög. Men 45min senare alltså på den andra uppvisningen gick det bättre, eller då gick det hur bra som helst! Allt satt helt perfekt! Vi är så bra<3 Efter det gick vi på stan och delade ut flyers till personer som såg lämpliga ut. Vi ställde oss på torget och körde hur många tossar som helst, haha. Många stannade upp och kollade på oss, då sprang Mysan dit med flyers! Sen har vi mest bara gått omkring på stan, folk stirrade hur mycket som helst på oss, fast det kan man kanske förstå? Nu har jag as ont i fötterna för att jag har gått så mycket.

När vi körde tänkte jag inte så mycket på min onda rygg, men nu efteråt gör det skitont.. tänk om det aldrig kommer bli bättre? Just nu känns det inte som att det har blivit bättre iaf.. tur att träningarna är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0