nationell och lite cheerleading

Fyfan, nu har vi haft spanska nationella, undrar när omprovet är? Eller får man ha omprov i nationella?Jaja, usch nu ska jag inte tänka på nationella någe mer.

Igår hade vi träning, vi skulle haft uppvisning med cheer på midgårdskolan imorgon, men det blev inget. Vi skiter i det och satsar på kulturnatta istället. Det är nya tider för kulturnatta nu också, det kommer vara 11:40 och 12:30 i vänortsparken, fast jag har ingen aning om vars den parken är, haha. När vi inte visar upp något ska vi gå omkring på stan och dela ut lappar, vi ska också bygga lite då. När allt med cheerleadingen är klart, ska jag och Mysan stanna kvar där och kanske äta middag (som pappa betalar). Vi skulle typ kolla på något också, som jag inte minns vad det var.

Tränings bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0