Slutet är nära

Idag testade jag och My en sak.. Hon stog vanligt, och jag ställde mig på händer mot hennes rygg, sen skulle hon ta mina fötter och böja sig framåt, så att jag hamnar framför henne.. fattar någon? Hursomhelst, vi klarade det typ 3 gånger, men, sen körde vi igen, och jag stog där på händer, men då blev det något fel så vi ramlade bakåt och jag hamnade på nacken. Det gjorde svin ont i ryggen och jag har fortfarande ont även fast det var typ 3 timmar sen.. Vi får se hur det blir med kulturnatta imorgon, men jag kan väl härda lite iaf.. Det är väl mest dansen jag oroar mig för.. och byggen.. och hoppen.. och det var hela vårt program, lyckat.


Nu är alla spanska nationella över, muntliga gick inte så bra.. men jaja, jag får väl hoppas att jag klarade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0