Smink party

Nu sitter jag ensam kvar i klassrummet. Alla andra bor nära skolan, dom kan bara gå/cykla hem när vi slutar. Men stackars lilla mig får sitta kvar i 45 minuter för att vänta på en buss. När jag väl kommer hem har jag en halvtimme på mig att äta och byta om inför träningen, jag älskar verkligen torsdagar (ironisk).

Mamma ska ha smink party idag, hon planerar alltid in dom just när jag har träning, bara för att jag inte ska vara hemma och vilja ha massor. Det är orättvist tycker jag! Fast hon handlar alltid mycket själv, men det är jag som använder det, hehe.

Nu har jag snart suttit här i mina 45 min, så det är dax för mig att rusa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du har det bra i Obbola, sluta klaga.

2008-05-22 @ 16:35:29
Postat av: My

Hahah, ägd av din pappa :P

2008-05-22 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0