Sommaren

Statistiken här på bloggen är hel knäpp. Jag förstår inte.. besökarna försvinner, på samma dag? Det är helknäppt, förmodligen har det något med den här nya plattformen att göra. Jag har hört andra som också ha statistik problem.

Hursomhelst, idag är det exakt 1 månad kvar till skolavslutningen. Det kommer bli skönt, men jag det känns ändå skumt. Vi har så otroligt mycket nationella, och jag oroar mig sjukt mycket för dom. Så jag kan inte ens tänka på sommarlovet, gud vad knas det lät, men det är så det känns. Förresten, jag angående mitt sommarjobb, så fick jag det! Men jag kommer måste jobba själv där, i 1 heel månad (yey, lika långt som till sommarlovet!!). Jag vill ju sjävklar inte vara där så länge, tills jag kom på världens bästa plan, att jag och My borde jobba där tillsammans, och sedan dela på pengarna! Det hade varit så sjukt roligt och de förlorar ju inte dirket på det, eftersom vi tjänar samma pengar som jag skulle tjänat själv. Dom får ju bara mer arbetare för pengarna, perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0