Jag kommer bli rik

Idag känns det rätt så varmt ute, det blir säkert en fin dag idag. Fast det har jag trott hela den här veckan, och det har slutat med bla. hagel. Men idag ska ni se att vädert blir finfint. Igår kväll var det topmodel finalen, såg ni den? Det gjorde jag och My, tillsammans med varsin Ben&Jerrys. Jag hejade på chantal, men jag tycker ändå att den andra tjejen var bäst, tyckte ni att rätt person vann? Det var helt underbart gott, men efter halva började jag må illa och la undan den, kul att ha kvar den nu idag.

Förresten, jag skrev i förra inlägget att jag och My kanske skulle få sommarjobba tillsammans, men det fick vi inte. Jag kommer alltså jobba ensam där i 4 veckor, det kommer bli väldigt jobbigt. Men jag får tänka på de 12000 som jag får, då kanske jag kan härda. Tänk när man får pengarna, 12000 är ändå mycket pengar, tänk att shoppa upp allt det, huuuh. Fast jag ska ju köpa en systemkamera för pengarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0