Mobiltest

Regler:
1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra slumpmässigt i din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan.
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Jag är hemma

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vid i20, midgård typ

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ja, vi sa nåt men jag minns inte när..

Vilket sms blev du mest berörd av?
Vi är på campingen :) Vem är du?

Vad säger din pappa innan du går och lägger dig?
Jag är där på 3 min :)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hej vars är ni? /Johanna

Vilka ord ska du säga till Gud när du kommer till himlen?
Ni är bäst!

Vad vill du höra mest av allt?
Nej? Det är ju jättebra! Grattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0