Rolig dag

I skolan hade vi inga vanliga lektioner idag. Först lekte vi i klassrummet, det blev maffia och blinkleken (?). Vi var bara 14st där, och normalt är vi 23 (eller 22?) i klassen. Vid 11 gick vi iallafall till megazone, för att spela laserdome. Åhh det var så himla kul, jag vill bara köra igen. Dom där 20 minuterna man får där inne, går alltid lika fort. Men åh, klassen- vi måste göra om det!!





Efter det, åkte jag, erica, linnea, lena och oliva (ella också) hem till mig. Vi slutade väldigt tidigt, så vi kom då också hem till mig tidigt. For till ica och köpte godis och tårtsaker till tårtan vi skulle göra. Så fort vi kom hem från ica, gjorde vi tårtan. Vad gjorde vi mer? Vi såg på hey baberiba och lite annat. Pizza beställde vi också, delade på en familjepizza. Den skulle räcka till 4 pers och vi var 5.. Pappas kompis sa "det kommer ju aldrig räcka!!", men halva pizzan blev kvar! Sen blev det att äta upp tårtan, sjukt god! fast halva den blev också kvar.. Vi åt också ostkrokar och chips.. Behöver jag ens säga att vi blev väldigt väldigt väldigt mätta?

Våran goda tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0