Superdag

Imorgon händer det himla mycket roligt kan jag tala om. Vi har en super dag i skolan, så våran klass ska köra maffia i klassrummet! förra året körde vi också det, haha det är kul, så vi kör på samma sak igen. Fast efter vi kört det i 2 timmar, så vi dra till megazon och spela laserdome! Det kommer bli skit kul! Sist jag körde det var väl.. i sexan skulle jag tro, alltså 4-5 år sen? Shit, det är så på tiden att jag spelar det igen.

Dagen blir bara bättre och bättre, för när vi då har slutat ska jag först hämta upp Ella, sen ska jag, Ella, Oliva, Linnea, Lena och Erica dra hem till mig! Vi får väl se vad vi hittar på sen, jag längtar tills imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0