Sovmorgon och jul

Nu är lovet så gott som slut. Men då är det skönt att vi har en jättelång sovmorgon imorrn, börjar 13:15! Blir skönt, hela den här veckan har vi dessutom bara ett block, så det lär bli fler sovmorgonar. Sen kommer vi säkert få kortare dagar. Gud vilken skönt start det blir nu efter lovet!

Nu längtar jag till julen, det är så mysigt. När det är mörkt ute, och man sitter med tända ljus. Sen att handla julklappar.. och att få julklappar! Åh jag vill ha jul! Men jag fyller år före julen, så jag får tagga det istället! Det är ju faktiskt bara 18 dagar tills min födelsedag. Måste skriva upp allt jag vill ha, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en önskelista här på bloggen vettja

2008-11-03 @ 11:08:25
Postat av: Anonym

Håller med anonym :)

2008-11-03 @ 18:47:47
URL: http://fexan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0