Sallad

Nu har jag alla mina pengar på kortet, så det blir stan efter skolan. Jag ska fara till farmor och äta innan jag far på träningen, så jag kommer inte fara hem något. Innan jag far dit, ska jag nog fara och köpa en sallad. Haha på lunchen gick jag omkring och letade efter den perfekta salladen, men hittade den inte. Medans vi gick omkring filmade vi lite.. haha de blev 9 filmer! Sånt är alltid roligt att ha kvar. Har inte ens kollat igenom dom, blir spännande!


Men åh, NU vill jag träffa My!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnöt saknar dig <3

2008-11-25 @ 18:47:49
Postat av: Anonym

ses snart :D

2008-11-25 @ 18:48:03
Postat av: Anonym

Jag vill också kolla igenom :D

2008-11-25 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0