Gamla bilder

Sitter på en annan dator nu, och på den finns det massor med gamla bilder.. haha jag kommer nog ångra det här men, jaja jag lägger in några!



Jag och My.. hm, de här var nog i nian.


Gulliga kusinerna.


Snyggifer!


Jag och My på avslutningen i 7an, gillade jag kanske rosa? xD


My är coolast som vanligt.


Jag och Malin på konfirmationen.


Jag, Jennifer och hennes katt.


Dom här bilderna är bara sjuka, HAHA! Den här är minst farlig, jag och Jennifer.


När jag fyllde nåt.. kanske 13? 14? haha ingen aning!


Petter, anki och Jennifer! Hahahha!


HAHAHA! Jennifer!


Jag.. haha.


Brorsan och kusinen, SMÅ!


Jag och pontus i finland.. hm, det var väl i 7an skulle jag gissa.

Kommentarer
Postat av: coolingen höhö

det var ju inte du som fyllde år. ofta du skulle ha 3 tårtor + en som det står 60 nåt på..

2008-11-09 @ 01:08:19
Postat av: Ida

My: Som du vet, så fyller min mormor år samtidigt som mig?

2008-11-09 @ 09:07:04
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0