En dag

Som vanligt har det varit en väldigt lugn söndag idag. Jag gick över till Jennifer och kollade på en film, sen har vi bara tagit de lugnt. Nu på kvällen hade jag träning, roligt roligt! Innan träningen for jag och pappa till mias grill och åt, det var gott! Det var så länge sen jag åt där också, då blir det bara godare när man väl äter där igen. Hur som helst, på träningen fick jag basa igen, kuul! Vi pratade också om hur vi ska göra iår, och nu äre så här att vi kanske inte kommer tävla, utan ta ett tränings år. Då kommer vi få 2år på oss till tävlingsprogrammet. Det känns ändå bra, då får vi träna upp oss och bli super bra!

Nu sitter jag och ser på gossip girl, för första gången. Det verkar ändå bra, så jag kommer nog fortsätta se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0