Första snön på stan

For till stan idag med Jennifer och hennes familj. Det var super kallt imorse, och det var nog inte så bra för min förkylning.. Sen kom den första snön också. Men den är väll borta imorrn. Jag gillar inte snö, fast det är bättre med snö än regn.

På stan klippte sig Jennifer och färgade håret, +att hon fick ett tandsmycket. Vi gick inte på stan, och det är bra för mina pengar! Måste betala cheer terminsavgiften innan nästa vecka.. De var de studiebidraget de! Vi skulle fara och äta sen, på mcdonalds! Det var inte igår jag åt där kan jag ju säga! Sen blev det godis köp, trodde mitt skulle kosta typ 40 (de vägde mycket och de var himla dyrt kilopris!), men sen blev det bara 25!



Jennifers hos frissan.


Hennes brorsa (och min kusin), Matte!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0