High school musical

Kom just hem från bion! Den var värsta härlig, fast dom sjöng typ hela tiden kändes det som. Men den var härlig, man blir alltid på bra humör av high school musical filmerna! Det jobbigaste var att mina ben typ dog, man sitter verkligen oskönt på bio! Man kan inte lägga upp benen på den som sitter framför en ju.. Men ni borde iallafall gå och se på filmen! Den var värd de!

På bussen påväg hem från bion pratade jag med my. Det var värsta roligt, längesen jag var med henne nu.. bara för att hon har flyttat till stan. Jag vill också göra de.. men på lovet nästa vecka ska jag vara med henne, längtar! :)


Annars idag har vi haft himla mycket prov känns det som! Först hade vi seminariumet, gick inte så bra.. sen var det tydligen spanska prov just efter, det gick nog ganska bra tror jag. Vi hade läsförståelse, och det var inte så svårt. Sist var det konditionstest, gick inte så bra, men jag är nöjd att jag inte stannade och gav upp. Jag sprang 2km utan att stanna, yey! Men jag fick iallafall "ganska bra", enligt en liten snurra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2km xD .. Starkt ^^,

2008-10-30 @ 01:22:33
URL: http://fexan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0