Jobbigt i skolan

Det har varit en lång dag idag, med bland annat 2st mattelektioner.. Nu sista timmen hade vi matte, det är tungt! Dåligt väder har det också varit, regn och hemskheter. Då är det nästan bättre med snö till och med. Något roligt är att Olivia fick ett stipendium och får åka till Frankrike v.47! Så roligt för henne, verkligen! Läraren valde ut henne, för hon tyckte att hon var värd det. My sökte också stupendium, och för henne var det bara mellan 3personer! Men jag har inte hört något om det? BERÄTTA MYYY!

Nu sitter jag på skolan och väntar på att bli hämtat av farmor, jag orkar inte åka hem för att vara där en halvtimme innan jag ska upp till träningen igen. Så jag åker till henne och äter, skönt att inte behöva stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0