Svammel

Det blev så att jag for på stan ändå, inte för att jag hittade något men. Jag har ju 50kr på H&M, för att jag har shoppat så mycket där. Sen har jag ingen aning om hur mycket pengar jag har kvar nu, tror det är ganska tomt på kortet.. men tänk OM det skulle finnas massa pengar där, haha! Det är alltid roligt att hitta massa pengar som man inte räknat med, jag får nog ta och kolla upp det där. På onsdag ska vi på bio iaf, hoppas jag kan fixa pengar till de, hehe, hej mamma och pappa! Nämen, jag får ju ändå studiebidrag snart, dessutom fyller jag år snart, då får man ju också pengar! Eller det kanske inte är så snart ändå, 20 november.. nämen, det är ju exakt en månad! OJ shit, det är ju bara 2 månader kvar tills jul, 8 veckor! Snart kanske man borde ut och köpa julklappar?

Kommentarer
Postat av: frida

jätte fin design! :)

haft en bra helg?

2008-10-20 @ 17:46:47
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
Postat av: frida

härligt att höra!

jodå,min har faktiskt varit helt ok,skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull :)

2008-10-20 @ 20:43:33
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
Postat av: Sponsor

Vi får väl se

2008-10-20 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0