Tyska och hem

Roligaste tyskan idag, haha. Våran lärare är i ghana, så vi har en vikarie. Vi fick berätta om oss själva och My sa att hon var elak men det trodde inte vikarien på.. hahah! Så han frågade alla andra, och vi fick ha en röstning om My var elak eller inte, haha!

Jag sitter kvar på skolan nu och funderar om jag ska gå på stan, eller åka med pappa hem, eller ta bussen.. Ja det är mycket att tänka på! Men jag tror inte jag orkar gå ner till stan, kommer ändå bara hinna vara där en snabbis. Det är jobbigt att ta bussen också, det är typ alltid full nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: fies

Jag kände att någon var ju tvungen att liva upp den där lektionen!

2008-10-20 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0