En dag på nydala

Som sagt, sov jag över hos farmor inatt för att sen åka upp till nydala på friluftsdag. Farmor släppte av mig vid nydala och jag satt där i en kvart, men det var typ inga där. Då ringde Olivia och sa att jag var på fel sida av sjön.. haha. Fast det löste sig, dom kom och mötte mig, sen försatte vi runt sjön. Det var en lång väg kan jag lova, 8-9km! Det tog ganska precis 2timmar för oss, fast då stannade jag och tog kort lite då och då. När vi kom fram till KFUM grillades det hamburgare till lunch. Min var himla bränd, annars helt okej.

Det var fint vid nydala.





En karta över sjön vi gick runt.


Vi träffade på My och Fay efter vägen.


Vi gick också förbi en stooor lekpark..


... där blev vi kvar ett tag!


Massa söta ankor flöt omkring.


Mina lärare.


Det grillades hamburgare.


Där skulle vi träffas, och inte vid nydala badet.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0