Stan och tråkig design

Vaknade nyss, och det är att sova länge för mig! Inatt sov jag i hela 10timmar. Jag blev förvänad när jag vaknade och såg att klockan inte var 8, som den oftast är när jag vaknar, haha. Nu är det bara att vänta tills My vaknar, för vi ska till stan idag och kanske sova i hennes lägenhet. På stan blir det att köpa hm.. vad heter det? Haha, men strumpor i form av ballerinaskor.. hahaha.. Till Jazzen iallafall, dom säljs på balettakademin just idag, så då åker vi dit.


Jag har kommit på att jag vill ändra min design på bloggen, men jag har inga ideer alls till en ny. Den jag har ny känns bara konstig, och jag är så less på den. Ska nog börja fixa en snart, har ju ändå funderat på det länge nu. Jaja vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: my hahahhahahahah

godmorgon ha en bra dag! kolla gärna in min blogg! :)

2008-09-06 @ 11:09:09
Postat av: My

Vad tycker du om hösten? Gå in och rösta i min blogg!

2008-09-06 @ 12:37:47
Postat av: muminmamman

jag tycker din blogg är jättefin och du får inte skydda den

2008-09-07 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0