Sony och fel

Sitter och hoppas på att batteriet till kameran ska ladda klart nu! Har ju inte hunnit testa den än, då batteriet inte var laddat. Men kameran är ändå rolig! Jag hade tänkt köpa en nikon d80, men det blev en sony 300 istället. Båda kostade nästan lika mycket, och han som hjälpte till tipsade om sonyn. Den har dessutom en skärm som man kan vinkla, och liveview.

Förutom att jag köpte kameran idag, så har dagen varit jobbig! Inget blivit som jag vill.. haha. Jag fick springa i högklackat till bussen, fick springa till lunchen i högklackat, blev ful på skolfotot, tappade ner ett glas som gick sönder, tappade min lins (fast jag hittade den på väggen).. Ja, det är säkert ännu mer som har gått fel ocskå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visserligen är jag till åren kommen och har varit med ett tag. men hur en lins kan hamna på väggen det kan jag inte med all fantasi i världen förstå???

Om det inte var så att du blev kastad av en jättelik person rakt in i väggen !!! och satt nästan fastsmetad där och fick en blackout???

2008-09-26 @ 06:45:59
Postat av: Anonym

säg inte att det där är muminmamman ^^



2008-09-26 @ 17:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0