Sova hos Mysan

Jag och My tog bussen till stan igår, sedan gick vi lite på stan, men på den lilla stunden hann jag köpa en mascara, dans skorna och en mousse till Jennifeer. Middagen köpte vi på nattöppet, där dom hade goda sallader, man kunde också köpa tacos där men vi kände att vi ville vara lite nyttiga, haha. På kvällen började vi fundera på vad vi skulle göra, så vi satte och i varsin fotölj med cola, ostkrokar, choklad och såg på pirates of the caribbean.






Lilla beigen som kom tillbaka! Han är nog världens gosigaste katt, kom och ville gosa hela tiden imorse.



Sen började vi flumma oss, och tupperade håret.. Fast bilden är tagen innan vi började. Mitt hår såg ungefär ut som Bills i Tokio hotel.. hahaha.

Kommentarer
Postat av: My

typ den finaste bilden på beige :) du får skicka till mig sen! :)

2008-09-07 @ 15:30:54
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0