Spindel och ånge

För några minuter sedan sprang jag omkring och hade världens panik. För, när jag gick in på toan här uppe, satt det världens största spindel i badkaret! Om någon hade vart hemma hade dom nog skrattat gaanska mycket när jag sprang iväg samtidigt som jag skrek.. uschuschusch, jag tycker inte om spindlar!!

Förresten, min beställning från Ellos kanske kommer idag! Igår var den i ånge, det är väl inte så långt härifrån? Hoppas den kommer idag iallafall.. Ska ju ta bussen in klockan 11, så om det kommer idag hinner jag kanske hämta det innan.

Kommentarer
Postat av: my

HAHAHAHHA ÅNGE! HAHAHHAHAH! DÄR FASTNAR ALLT! HAHAHAH klockrent. du fattar nog ingenting. men om min papi läser den här kommentaren så fattar han iallafall xD

2008-09-24 @ 10:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0