Tjuut och chiips

Ella är nästan lika klantig som jag. Inatt vaknade jag av att hon tjöt som aldrig förr, så såg jag att hon hade fastnat mellan väggen och sängen.. haha, hennes tjut hördes i hela huset också, för min lillebror kom in och undrade på som hände, haha. Sen vaknade jag igen nu på morgenen av att någon satt och slickade mina fötter, haha. Då vare bara att gå ut med henne.

Jag och Jennifer satt och nördade oss med datorerna hela kvällen igår, haha. Vi satt i varsitt rum med varsin dator hemma hos henne, och hade webb med varandra, det är roligt de! Haha. Cheese chips hade vi också, det måste vara dom godaste chipsen jag någonsin ätit, helt perfekta! Fast om man får räkna in ostkrokar som chips, så är ostkrokar det bästa.

Ella älskar att sova i mitt rum, för det finns alltid massa kläder att sova på.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0