Utelåst och sallad

Efter en lång och jobbig dag kommer jag hem och längtar tills jag kommer innan för dörren, men vad händer? Någon har inte lämnat en nyckel och har låst.. Tillslut kommer pontus hem, och jag tar för givet att det är han som inte har någon nyckel, men det visade sig att det var mamma som hade slarvat! Men moster hade en nyckel så vi kom in tillslut.

Har ätit sallad idag, det är nog en av mina favoriter just nu. Det är så enkelt, gott och nyttigt. Pontus har nog inte så bra koll på det här med sallader. Jag gick ner, och där stog han och gapskrattade åt en ostbit som hade smält, och jag frågar varför i hela friden han har kört salladen i micron. Han svarade: "Ska man inte det?!" Ja, det säger allt om honom.

Nu ska jag gå till My och kolla på en film. När My beskrev den sa hon: "Den är jättehemskt och sorglig.... den är tecknad.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0