Hål och äpple

Det var inte så jättekallt ute, men ändå så pass kallt att jag har börjat fundera på att köpa en jacka. Jag har bara en vinterjacka, ingen höst och vårjacka. Efter lunchen idag hade vi ett hål, då gick jag och Erica runt på stan lite, men jag hittade inget. Eller visst hittade jag mycket, men jag köpte inget!

Nu har vi engelska, och vi var nyss på bibblan och skulle låna böcker. Jag ville ha någon känd, som är bra. Men jag hittade ingen, så det blev en random bok. Medans jag satt och letade på datorn efter böcker, kom en tjej helt plötsligt och frågade om jag ville ha ett äpple. Hahaha, det var bara konstigt, men dom kom från någon teater tydligen och gjorde reklam för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0