Massor

Efter våran korta skoldag följde jag med My på stan en snabbis. Köpte inget, bara kollar på lite presenter. Vi köpte subway kakor också, dom är bäst. Det blev inte så mycket mer, vill gå på stan snart fast då kommer jag bara handla upp alla kamera pengar.. så jag väntar nog till fredag! Eller torsdag, då ska vi i klassen ändå till stan och fika. På torsdag kväll ska vi sova över hos Erica också, då blire massa film!

När jag kom hem idag såg jag att dom höll på att ta ner kissen i trädet äntligen! Så nu är hon nere. :)


Kommentarer
Postat av: muminmamman

Vem tog ner kissen och hur gjorde dom? Gick allt bra?

2008-09-22 @ 19:18:31
Postat av: [email protected]

Svar: Någon på gården fixade en kran, så dom åkte upp och hämtade henne. Allt gick bra! :)

2008-09-22 @ 19:35:11
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/
Postat av: Sofie

Naaw, stackars kissen :P

2008-09-22 @ 23:06:47
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0